OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO DESKOHRÁTKY A HERNÍ AKCE PRO DOSPĚLÉ
dále „obchodní podmínky“
I.Všeobecné ustanovení
Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele vzdělávacích / vzdělávacích mimoškolních služeb / volnočasových služeb pro dospělé (dále jen „poskytovatel“) a účastníka vzdělávání / volnočasových aktivit (dále jen „klient“). Jakkoliv je účastníkem vzdělávacího programu nezletilý jedinec, klientem se pro účely těchto obchodních podmínek myslí nejen nezletilý, ale i jeho zákonný zástupce / zodpovídající pedagogický či jiný zástupce. Právní jednání za nezletilého činí jeho zákonný zástupce. Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, se řídí zejména školským zákonem (zák. č. 561/2004 Sb.), vyhláškou o zájmovém vzdělávání (vyhl. č. 74/2005 Sb.), dále pak občanským zákoníkem (zák. č. 89/2012 Sb.), zákonem o obchodních korporacích (zák. č. 90/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zák. č. 634/1992 Sb.).
II.Identifikační údaje poskytovatele
Otakar Zatřepálek
Svobody 860, 289 11 Pečky
IČ: 64407648
Právní forma: OSVČ
III.Poskytované služby
Poradenská činnost, organizace a realizace vzdělávacích pořadů, akcí pro děti, rodiče a odbornou i neodbornou veřejnost.
IV.Vznik smluvního vztahu
Vyjádření zájmu klienta Na základě projeveného zájmu klienta (osobně, telefonicky, e-mailem, vyplněním online přihlášky, přihlášením přes webové rozhraní) poskytovatel oznámí klientovi podmínky poskytnutí poptávané služby, zejména pak platební podmínky, rozsah poskytovaných služeb, podmínky uspořádání akce, termíny a další související okolnosti. Klient vyjadřuje svůj souhlas se sdělenými podmínkami poskytnutí poptávané služby a těmito obchodními podmínkami podáním (doručením) písemné/elektronické přihlášky/objednávky poskytovateli. Přihláška/objednávka se považuje za doručenou i zaslaná e-mailem.
Vznik smluvního vztahu Smluvní vztah vzniká doručením elektronické přihlášky poskytovateli. Klient odesláním přihlášky akceptuje tyto obchodní podmínky. Smluvní vztah vzniká i doručením přihlášky e-mailem, nebo podepsáním osobně. Sjednané služby Detailní program akce a popis sjednaných služeb je uveden v příslušných informacích o akci. Organizátor si vyhrazuje právo provést v konečném programu akce úpravy, pokud jsou nezbytné a neovlivní charakter akce, popřípadě změnit termín či místo realizace akce. O změně termínu či místa konání jsou účastníci informováni s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky. Účastníci jsou zodpovědní za zadání validní emailové adresy a kontrolu doručené pošty včetně SPAM schránky. Organizátor nenese zodpovědnost za nedoručený email.
V. Způsob úhrady
Poskytovatel sdělí zájemci způsob úhrady za poskytovanou službu. Úhrada musí být provedena jedním z těchto způsobů: • převodem na účet poskytovatele; poskytovatel klientovi sdělí částku, variabilní symbol a číslo účtu • v případě výslovného požadavku klienta, například v případě, že za klienta platí poskytovanou službu třetí strana (zaměstnavatel klienta, apod.), je pro klienta vystavena faktura na základě poskytnutých údajů o plátci; údaje pro vystavení faktury klient dodá poskytovateli.
VI.Překážky na straně klienta
V případě zrušení objednané služby, z jakéhokoliv důvodu na straně klienta nevzniká klientovi nárok na vrácení zaplacené ceny ani její části.
VII.Překážky na straně poskytovatele
Poskytovatel může v případě naléhavé změny pro poskytnutí služby z jakéhokoliv důvodu. Smluvní vztah mezi klientem a poskytovatelem tak končí ke dni oznámení o zrušení aktivity. V tomto případě překážky na straně poskytovatele bude klientovi vrácena celá částka zaplacené ceny.
VIII.Dodání služby
Poskytovatel se zavazuje dodat smluvenou službu v kvalitě a rozsahu, kterou uvedl v podmínkách poskytnutí služby (leták, projekt apod.). S těmito podmínkami byl klient seznámen před vznikem smluvního vztahu a podáním přihlášky podle bodu IV. je vzal na vědomí.
IX.Osobní údaje, souhlas se zpracováním
Podmínky zpracování osobních údajů klienta jsou obsahem dokumentu „zásady zpracování osobních údajů “, který je klientům dostupný na stránkách poskytovatele www.deskohratky.cz.
X.Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a závazné pro všechny služby poskytované poskytovatelem podle těchto podmínek. Klient se před podáním přihlášky seznámil s těmito VOP a všechna jejich ustanovení považuje za srozumitelná. Poskytovatel může tyto obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu změnit. Tato změna bude klientovi oznámena prostřednictvím webových stránek poskytovatele. Klient je oprávněn změny odmítnout a smlouvu z tohoto důvodu vypovědět do jednoho měsíce od počátku platnosti změny obchodními podmínkami s výpovědní lhůtou jeden měsíc ode dne zveřejnění na webových stránkách poskytovatele. Případné spory mezi prodávajícím a zákazníkem lze řešit také mimosoudní cestou. Poskytovatel nedává klientovi svolení k užívání ochranných známek, obchodní firmy či loga poskytovatele. Tyto aktualizované obchodní podmínky jsou platné od 01. 01. 2023